uz-logo-pion-2.png

Aktualności

Ukryta lekkość szyta na miarę

26.10.2022

Ukryta lekkość szyta na miarę, Iryna Zhyla, Patrycja Wilczek-Sterna

Późne popołudnie w sobotę 15.10.2022, Cafe Noire jeszcze puste. Razem z Iryną przygotowałyśmy materiały i miejsce do pracy. Zastanawiałam się czy ktoś przyjdzie.... przyszły osoby, zupełnie nieznane i te, z którymi nie raz już pracowałam. Spotkanie, wspólna twórcza praca, rozmowy, biały materiał, tamborki, igły, mulina, stare dębowe drewno, kawa, herbata, ciastka, słowa wypowiedziane, słowa wyszyte, twarze zapamiętane, formy utrwalone na pracach. Pozostał ślad, pozostały prace, które w eklektycznej formie łączą różne historie szyte na miarę tamtej chwili.

Kontynuacja działania, które zaczęło się pół roku temu na zajęciach pozwoliła mi lepiej zrozumieć samą siebie oraz to, co tak naprawdę chciałam przekazać. Wyjście poza ramy Wydziału Artystycznego było ważne. Tak samo jak wystawienie prac poza przestrzenią stricte artystyczną - ludzie nie chodzą często do galerii w obawie, że nie potrafią zrozumieć sztuki. Tutaj zaś nasze prace nie są głównym elementem, a inni mają możliwość zobaczyć je przy okazji wyjścia „na miasto”.

Uczestnicy projektu:

Zbigniew Dziuba

Aleksandra Łachacz

Kamil Doganowski

Błażej Stachowicz

Julia Krystecka

Karolina Piotrowska

Filip Kopeć

Kasia Sikora

Martyna Mazur

Mariusz Wyderski

Anna Mazurkiewicz

Oliwia Kaźmierczak


Projekt jest jednym z wydarzeń zrealizowanych w ramach Odnowa/Renewal Biennale Zielona Góra 2022.
Dokumentacja fotograficzna: Oleksiy Sobolev, Patrycja Wilczek-Sterna

dsc_6154.jpg

dsc_0066.jpg

dsc_0073.jpg

dsc_6152.jpg

dsc_6154.jpg

rekrutacja.png
Rekrutacja
Więcej
Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego", POWR.03.05.00-00-Z014/18